News:

And we're back!

Main Menu

Ukraine's European Revolution?

Started by Sheilbh, December 03, 2013, 07:39:37 AM

Previous topic - Next topic

CountDeMoney


Liep

Janukovitj deposed, election in may.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Also, Timosjenkos daughter is quite easy on the eye.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

celedhring

Quote from: Liep on February 22, 2014, 10:32:44 AM
Also, Timosjenkos daughter is quite easy on the eye.

Pics please, I need to evaluate her political stature.

Liep

Quote from: celedhring on February 22, 2014, 10:35:04 AM
Quote from: Liep on February 22, 2014, 10:32:44 AM
Also, Timosjenkos daughter is quite easy on the eye.

Pics please, I need to evaluate her political stature.

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Ed Anger

Liep must have gotten an extra large shipment of the letter j recently.
Stay Alive...Let the Man Drive

Liep

I'll try to remember to transliterate to English.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

celedhring


Ed Anger

I'd jam some extra j's down her throat.
Stay Alive...Let the Man Drive

Liep

Quote from: Ed Anger on February 22, 2014, 10:49:40 AM
I'd jam some extra j's down her throat.

Incidentally her name is Jevgenija.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

CountDeMoney

Quote from: Liep on February 22, 2014, 10:28:01 AM
Janukovitj deposed, election in may.

I look forward to the results of the election, monitored by independent third party Russian election officials.

celedhring

From the BBC:

Quote
President Viktor Yanukovych appears on TV, branding events in Kiev as a "coup", saying he has no intention to resign

Neil

He really needs to get out of the country.  Otherwise, he's going to end up with a knife in his ass.
I do not hate you, nor do I love you, but you are made out of atoms which I can use for something else.

CountDeMoney

I'd worry about the launch codes, but I'm sure the Ukrainians misplaced those years ago.