News:

And we're back!

Main Menu

UEFA Euro 2016

Started by Zanza, May 17, 2016, 12:35:49 PM

Previous topic - Next topic

Liep

Payet makes the French mutilate the White Stripes.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Grey Fox

Maybe now Grizmann will never not start. FFS, he's the best attacker they got.
Colonel Caliga is Awesome.

Valmy

Quote from: Liep on June 15, 2016, 03:49:48 PM
Awww, I feel bad for Albania, France sucked.

I don't. Git gud Albania.
Quote"This is a Russian warship. I propose you lay down arms and surrender to avoid bloodshed & unnecessary victims. Otherwise, you'll be bombed."

Zmiinyi defenders: "Russian warship, go fuck yourself."

Duque de Bragança

At last, tabloids wake up! Awful photoshop job.



Poor Rooney. :(

celedhring

I enjoyed watching England play Russia, but this England-Wales is pure trash.

Liep

Switzerland - Romania was more entertaining.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Duque de Bragança

And Gareth Bale scored! Bad luck for Joe Hart.

Liep

I cannot believe he has scored two free kick goals on two so mediocre kicks. :S
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Josephus

Civis Romanus Sum

"My friends, love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we'll change the world." Jack Layton 1950-2011

Liep

The pundits on BBC very quickly turned on Hodgson. :lol:
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

And also I don't really see how Sterling will play any more minutes this tournament. Definitely not worth that price tag that's on him.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Well, it was a Welsh header so doesn't matter.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Quote from: Liep on June 16, 2016, 09:16:28 AM
Well, it was a Welsh header so doesn't matter.

I see what you did there celed! :P
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Duque de Bragança

Well, England and Wales tied means Lens might survive. Smallest city to host an Euro stadium 32,000 less than the stadium capacity (38,000).
Former mine city (Tyr!), like Saint-Étienne but poorer. Nevertheless, the ambient must be even better during match days.

Sheilbh

Lots of Cornish flags with the Welsh fans again.


Noted.
Let's bomb Russia!