News:

And we're back!

Main Menu

Eurovision 2013

Started by Tamas, March 04, 2013, 07:21:08 AM

Previous topic - Next topic

Sheilbh

Britain's entering Bonnie Tyler, in a desperate attempt to corner the gay vote:
http://www.youtube.com/watch?v=cqXk_FRw62Q

Edit: Dreadful song though. She's said she won't win and doesn't care regardless - which seems a fair assessment :lol:
Let's bomb Russia!

Josquius

 She said that? What I'd read from her was the typical "Yeah, we have a good chance, last year we made such and such a mistake, etc...." guff.

This is next Saturday?
██████
██████
██████

Admiral Yi

I didn't know Bonnie Tyler is British.

Sheilbh

Quote from: Admiral Yi on May 12, 2013, 05:34:08 PM
I didn't know Bonnie Tyler is British.
In the grand tradition of very loud Welsh people :)
Let's bomb Russia!

Martinus

So anyone watching this abortion of semi-finals?

Ireland went all gay (a male singer + half-naked male dancers).

Maladict

It's pretty dreadful, even for what it is.

Martinus

Quote from: Maladict on May 14, 2013, 03:09:13 PM
It's pretty dreadful, even for what it is.

I know. I usually only watch the finals - this is horrible, though. So far not a single song that does not deserve exterminaton.

Liep

I would be watching, but I'm at work. I think I'm better off though.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

I'm calling it: we're going to win.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

I support the return to songs in native languages.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Azerbaijan's stage show was quite well thought of.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

#26
I approve the ending to Finland's song.

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Admiral Yi

That card has already been played.

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

The Romanian Dracula Trans-Dance Operetta must go to the final!
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk