News:

And we're back!

Main Menu

Eurovision 2013

Started by Tamas, March 04, 2013, 07:21:08 AM

Previous topic - Next topic

Legbiter

The diamond-studded leather cape was a nice touch.  :D
Posted using 100% recycled electrons.

Liep

The diamond-studded Dracula is through to the final. Justice!
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Martinus

I'm torn between lesbian Finnish bride and gay Dracula.

Liep

Yeah, if Denmark doesn't win I want Dracula to get it.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Quote from: Liep on May 15, 2013, 12:48:49 PM
I'm calling it: we're going to win.

Only Dracula can really threaten this victory.

Tamas

What was so special about Denmark?  :huh:

The dutch gal should win, IMNSHO

Martinus

The Dutch gal sucked. I'm calling Finland.

Btw, the Azer dude was so fucking hot.

Liep

Quote from: Tamas on May 18, 2013, 03:34:13 PM
What was so special about Denmark?  :huh:

Most likely nothing. But I think that maybe one or two foreign newpapers mentioned we might win, and that is a sure sign for all Danes that we'll win. Any mention in foreign papers makes us feel special.

Martinus

Danish chick was thoroughly meh.

Liep

Liep

Martinus

Norge Bjork - I kinda like.

Martinus

I like gay Irish Aztecs.

Martinus

I loved the Swedish medley. :D

Legbiter

Norway was nice but too bad about the butterface. I hope Romania wins this.
Posted using 100% recycled electrons.