News:

And we're back!

Main Menu

Danish Election

Started by Liep, May 31, 2015, 05:30:29 AM

Previous topic - Next topic

Choose Your Politician

21 (72.4%)
0 (0%)
3 (10.3%)
2 (6.9%)
0 (0%)
1 (3.4%)
0 (0%)
0 (0%)
0 (0%)
2 (6.9%)

Total Members Voted: 28

Liep

Quote from: Octavian on June 23, 2015, 02:24:33 AM

The Hans Engell and Ralf Pittelkow flows are true.

It's a surprisingly good chart. I think my favourite is the one about Lars Trier Mogensen. :lol:
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

So Denmark has a new government with the PM being #7. I'm trying to follow a feed about their intended politics that's live updated by a journalist.

Holy. Fucking. Shit. The spelling and grammar in this unedited feed is horrible. :weep:
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Oh and the official investigation into the Danish involvement in the Iraq war is being cancelled. The newly elected PM was to be interrogated in a few months, I guess he wanted to skip that.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk