News:

And we're back!

Main Menu

Football (Soccer) Thread

Started by Liep, March 11, 2009, 02:57:29 PM

Previous topic - Next topic

Liep

Liverpool has gone from 1-3 to 4-3 in about 20 minutes. Games like this makes me want to spend €40 a month for Premier League streaming.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Josephus

As a Liverpool fan, I have to say...that was crazy
Civis Romanus Sum

"My friends, love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we'll change the world." Jack Layton 1950-2011

Josquius

I was thinking of watching it but decided to play a game instead.
Seems I made a mistake.
██████
██████
██████

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

celedhring


Liep

Quote from: celedhring on January 23, 2016, 01:15:39 PM
That's a pretty unreliable source, to be frank.

I figured as I got the link from a pretty unreliable tabloid here, but the story was too funny to pass. :P
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Newcastle has outspend the entire La Liga in January. :lol:
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Josquius

Read an interesting stat this morning.
Next year the team that finishes in last place in the premiership will earn more money for it than the team that finishes top of the bundesliga.
Money in football is evil however....having so much in the premier league does quite nicely reduce the value of European money
██████
██████
██████

katmai

Fat, drunk and stupid is no way to go through life, son

Liep

Quote from: katmai on February 02, 2016, 04:13:08 PM
Foxes!

14 games left, plenty of time for City to crush the hopes and dreams of people who like football.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Josquius

City should have lost today.
Didn't.
:(
██████
██████
██████

Josephus

Damn Liverpool.

I'm actually gonna start hoping for Leicester to win the league. I think the league needs it.
Civis Romanus Sum

"My friends, love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we'll change the world." Jack Layton 1950-2011

Liep

Barca. :o

I'm going to pay whatever it takes to see that Getafe game in March. 2 hattricks, one by Messi and one by Suarez.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

katmai

Bring it on ya dirty Canucks!
Fat, drunk and stupid is no way to go through life, son