News:

And we're back!

Main Menu

Football (Soccer) Thread

Started by Liep, March 11, 2009, 02:57:29 PM

Previous topic - Next topic

Josephus

never have i cheered for juve so much

:)
Civis Romanus Sum

"My friends, love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we'll change the world." Jack Layton 1950-2011

celedhring

I've been a Juve fan since I was wee. Really. I swear.

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

Casillas' throw in will be the most giffed moment of this week.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Josephus

Quote from: Liep on May 13, 2015, 03:40:26 PM
And also: YAY!

No classico for champions League  :)

go Barca.
Civis Romanus Sum

"My friends, love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we'll change the world." Jack Layton 1950-2011

The Larch

Goddamn, it's clásico. We don't double the s in Spanish.

Josephus

Civis Romanus Sum

"My friends, love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we'll change the world." Jack Layton 1950-2011


Norgy

I loathe Italian football.

The Larch


Liep

I know it's probably unfair to single this moment out. But it's fucking hilarious.

https://vine.co/v/eKM92j0g5Aj

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

FunkMonk

Person. Woman. Man. Camera. TV.

celedhring

Quote from: FunkMonk on May 13, 2015, 05:59:00 PM
Good prevails.

It's still an Italian team. Lawful Neutral at best, imho.

FunkMonk

We are spared a clásico final. I am happy.
Person. Woman. Man. Camera. TV.