News:

And we're back!

Main Menu

What are you listening to?

Started by The Brain, March 10, 2009, 12:32:23 PM

Previous topic - Next topic

Tonitrus

Blues Image - Ride Captain Ride

Tonitrus


Liep

Sufjan Stevens - No Shade in the Shadow of the Cross
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

The Brain

The Pussycat Dolls - Don't Cha - More Booty
Women want me. Men want to be with me.

Eddie Teach

Quote from: The Brain on April 01, 2015, 03:30:38 PM
The Pussycat Dolls - Don't Cha

I bet you listen to that one all the time. Don't cha.
To sleep, perchance to dream. But in that sleep of death, what dreams may come?

The Brain

Women want me. Men want to be with me.

Liep

Lower Dens - Escape from Evil
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Caliga

0 Ed Anger Disapproval Points

garbon

Karen Harding - Say Something
"I've never been quite sure what the point of a eunuch is, if truth be told. It seems to me they're only men with the useful bits cut off."

I drank because I wanted to drown my sorrows, but now the damned things have learned to swim.

garbon

Björk - All Is Full Of Love
"I've never been quite sure what the point of a eunuch is, if truth be told. It seems to me they're only men with the useful bits cut off."

I drank because I wanted to drown my sorrows, but now the damned things have learned to swim.

Liep

Tame Impala - 'Cause I'm a Man
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

The Brain

Best of Hilary Duff. OMG her oeuvre is horrible.
Women want me. Men want to be with me.

garbon

"I've never been quite sure what the point of a eunuch is, if truth be told. It seems to me they're only men with the useful bits cut off."

I drank because I wanted to drown my sorrows, but now the damned things have learned to swim.

The Brain

Jennifer Love Hewitt - BareNaked - Video Version

Can't help but feeling a little bit disappointed.
Women want me. Men want to be with me.

Liep

'Cause she knows that
It'd be tragic
If those evil robots win
I know she can beat them
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk