News:

And we're back!

Main Menu

What are you listening to?

Started by The Brain, March 10, 2009, 12:32:23 PM

Previous topic - Next topic

DontSayBanana

Quote from: Ideologue on January 04, 2015, 10:38:51 AM
Do you also love laserdiscs?

Actually... :blush:

Honestly, a large part of it is the album sleeve.  A jewel case is a box, but there were plenty of album sleeves that were works of art in their own right (see Roger Dean's album covers for Yes, for example).

New Order - Elegia
Fear Factory - Cars
Oomph! - Sandmann
Experience bij!

Liep

In an attempt to eradicate The Smiths from my brains I'm listening to Portishead - Machine Gun

I'm afraid the Mozfather is winning. :(
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Jacob

In the middle of a Cocteau Twins binge.

Eddie Teach

#5524
Florence + the Machine- Only If For a Night
Nirvana- Polly
AC/DC- Back in Black
The Palace Brothers- The Cellar Song
The Theater Fire- Kicking Up Darkness
To sleep, perchance to dream. But in that sleep of death, what dreams may come?

Liep

After at first ridiculing the new Belle & Sebastian it's kind of creeping in on me...

..Jump to the beat of the party line!
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

garbon

Quote from: mongers on January 28, 2015, 12:03:29 AM
Quote from: garbon on January 27, 2015, 11:55:31 PM
I saw something recently which seemed to suggest listening to Kate Bush was a punishment. <_<

:huh:

I know and it was British tv show, to boot. :(
"I've never been quite sure what the point of a eunuch is, if truth be told. It seems to me they're only men with the useful bits cut off."

I drank because I wanted to drown my sorrows, but now the damned things have learned to swim.

Liep

Again, Father John Misty - Bored in the USA
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

mongers

Quote from: garbon on January 29, 2015, 10:01:45 AM
Quote from: mongers on January 28, 2015, 12:03:29 AM
Quote from: garbon on January 27, 2015, 11:55:31 PM
I saw something recently which seemed to suggest listening to Kate Bush was a punishment. <_<

:huh:

I know and it was British tv show, to boot. :(

You get that here, haters who hate just because a performer has garnered a wide and disparate range of fans within the industry.
"We have it in our power to begin the world over again"

mongers

Quote from: Josephus on January 08, 2015, 06:28:40 PM
Pink Floyd: The Endless River

Finally remembered to buy this, just listening to the MP3s now, awaiting the album. 

I'll give it a couple more run-throughs to see what 'sticks/catches'.  :)
"We have it in our power to begin the world over again"

Liep

The one none-instrumental number on there definitely grew on me. Haven't really heard the full album that many times though.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Liep

"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Josephus

Quote from: mongers on January 29, 2015, 08:02:00 PM
Quote from: Josephus on January 08, 2015, 06:28:40 PM
Pink Floyd: The Endless River

Finally remembered to buy this, just listening to the MP3s now, awaiting the album. 

I'll give it a couple more run-throughs to see what 'sticks/catches'.  :)

Give it a good listen...it's not like ANY Floyd album...yet it's like all of them
Civis Romanus Sum

"My friends, love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we'll change the world." Jack Layton 1950-2011

mongers

Quote from: Josephus on January 29, 2015, 10:22:55 PM
Quote from: mongers on January 29, 2015, 08:02:00 PM
Quote from: Josephus on January 08, 2015, 06:28:40 PM
Pink Floyd: The Endless River

Finally remembered to buy this, just listening to the MP3s now, awaiting the album. 

I'll give it a couple more run-throughs to see what 'sticks/catches'.  :)

Give it a good listen...it's not like ANY Floyd album...yet it's like all of them

:cheers:
"We have it in our power to begin the world over again"