NFL Week 6 - Saints Still Capable of Miracles!

Started by Sophie Scholl, October 16, 2015, 03:39:55 AM

Previous topic - Next topic

Liep

Anyone for a trade, RB for WR? I have 4 very productive RBs but lack a proper 3rd WR.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Grey Fox

Colonel Caliga is Awesome.

Liep

Quote from: Grey Fox on October 20, 2015, 07:29:06 AM
Eddie Royal?

Is on bye and not consistant enough. :P I found this Diggs fellow on FA and might just check him out now that Percy Harvin decided to fuck his hip up.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

Grey Fox

Slim pickings, I don't think I have a proper 2nd WR.
Colonel Caliga is Awesome.

Liep

Summer time is over this Sunday which means we get nfl one hour earlier until the lazy Americans catch up on us. Means I don't have to stay up until 5 am to watch 49'ers not play.
"Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt" - Kierkegaard

"JamenajmenømahrmDÆ!DÆ! Æhvnårvaæhvadlelæh! Hvor er det crazy, det her, mand!" - Uffe Elbæk

ulmont

Quote from: Liep on October 22, 2015, 10:01:39 PM
Summer time is over this Sunday which means we get nfl one hour earlier until the lazy Americans catch up on us. Means I don't have to stay up until 5 am to watch 49'ers not play.

And this week you even get one (awful) game at a decent time!